Synes absolut fangs er fascinerende, men har aldrig haft nogen på selv.. Havde et bekendtskab for et stykke tid siden, som havde fangs og make-up på i byen (hankønsvæsen) og må absolut sige det har en speciel signalværdi. Jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at bære fangs, da jeg ikke kan lide "den" slags opmærksomhed.
Blod har for mig altid været meget fascinerende. Jeg synes at blod er smukt, fordi det er så vigtigt for kroppen som organisme. Det er fascinerende at se blod der løber henad huden og blod som bliver blandet med vand/sved og ændre karakter.. Kan dog absolut ikke lide indtørret blod, det er sådan lidt.. ulækkert. Jeg kan også godt lide lugten af blod, og den metalliske smag, dog ikke for meget.
Dog er det også vigtigt at huske på, hvor urent og farligt blod kan være, hvis det er "forurenet" og det bør derfor omgås med største forsigtighed med mindre man har været en tur hos lægen.
Jeg er nok også mest bloddonor pga. min egen fascination af blod. Altså det da godt nok at nogen kan få gavn af mit blod bagefter
Men det at kunne se blodet forlade kroppen gennem denne her gennemsigtige slange i armen og ende nede i en pose som så bliver helt mørkerød og varm.. Det er fascinerende! At kunne mærke blodet forlade kroppen og se det samtidig.
Jeg tror mest at sang vampyr scener i film/serier er fascinerende pga. de følelser som ligger bag og ikke pga. blodet i sig selv. Jeg synes scener som inkluderer enten tvang eller seksualitet gør mest indtryk men det er nok bare pga. menneskelig empati. Scener hvor de f.eks. drikker blod af vinglas eller hvad de nu måtte finde på siger mig absolut ingenting.