Jeg er på ingen måde ligeså afklaret og ligeså aktiv indenfor miljøet som nogle herinde, men derfor må man vel gerne give sin mening til kende
Vampyrisme er for mig en tiltrækning og en fascination der bliver ved med at hive mig tilbage ind i det her univers, jeg kan godt komme langt væk fra det, men der er altid den her usynlige kraft der trækker mig tilbage hertil.
Det er en drift, som jeg (måske fordi jeg ikke har anerkendt den ordentligt) ikke helt har lært at kontrollere. Som til tider godt kan skabe lidt konflikt med mig selv.
Det er min opfattelse, at man får mere ud af nogle situationer, fordi man søger at vække nogle aspekter som ellers skal gemmes væk eller undertrykkes og omfavner dem (mere eller mindre af egen fri vilje) Derfor behøver jeg ikke nødvendigvis at lægge bånd på mig selv, men kan tale om de ting man ikke taler om.
Det er ikke min mening at få det til at lyde som selvterapi, men mere som et univers hvor jeg føler en bredere accept
Nu er den vist også blevet nævnt så mange gange. men der er flere fysiske genstande, ofte hentet fra film og bøger, som forstærker den drift jeg føler.
-Vær lige opmærksom på at drift ikke nødvendigvis er seksuel, selvom den ofte er, men også en drift for at finde sig selv og finde sin plads i verden.